Alla inlägg den 29 juni 2008

Av anki - 29 juni 2008 20:10

Nu har jag varit och hämtat Niklas och Cicci. På hemvägen så åkte vi och köpt pizza så nu är vi mätta och belåtna.

Blev sen middag för vi blev överaskad av Mikael och Jeanett med barnen som kom och hälsade på men de ville bara ha fika.

För den del blev vi överaskad av syster Maggan och lilla söta Moa igår när vi precis kom hem från paddelturen men de ville me bara ha fika.

Har folk slutat att äta...

Iaf inte jag men man borde kanske göra det....

Annars har jag nog mest packat upp, tvättat och dammsugit

Av anki - 29 juni 2008 12:03

Niklas stannade kvar nere hos Kristina och på något konstigt vis hittar vi nästan alltid på något då.

Har nog inte vant oss med att vi inte har några små barn längre för Niklas klarar sig bra själv.

Kanske det blir så när man har så många barn som vi har haft och att det är så utspridd  ålder på dem.

Så det känns som vi alltid har haft barn hemma.

Vi blir som barnen som säger ff men vi jublar och säger bf

Jag älskar när ungdomarna är hemma det är bara iblant så skönt att bara vara vi två....

Igår åkte vi på en lång tur med fyrhjuling hamnade i en liten by där Kjell aldrig kunde tro att det bor folk året runt men vad jag vet så gör det de.

Det såg väldans slitet ut huset iaf fy vale vad det ska vara kallt inne på vintern.

Sedan bastade vi i flera timmar så nu är vi så rena igen för det var behövligt....

Av anki - 29 juni 2008 12:00

Men vad gör man inte när det trycker på fungerade otroligt bra våran enkla toa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards