Alla inlägg den 10 november 2008

Av anki - 10 november 2008 19:32

Jaha tom jag fick påringning av någon engelsk röst men jag skyndade mig att lägga på. Vilken jäkla soppa stackars gamla människor som kanske inte tänker sig för.

Eller igentligen tror jag kanske de är förnuftigare men så billigt att försöka lura folk.

Tur att de har skrivits så mycket i tidningarna måste väl vara någon smart en som kommer på allt skit.Tänk om perssonen kunde göra något vettigt i stället...

Av anki - 10 november 2008 10:35

Blir lite nya grejor till den här julen.Vi har knyckt lite från släkten för de köper julklappar så här men vi har gjort om det lite.Så vi har dragit lott om vem som tex. jag ska ge i julklapp för de vuxna ska köpa en julklapp och ge bort vi har inte brukat gett varandra julklappar.

Så i år ska jag köpa hemligt paket till Per och jag ska få julklapp av Maria.Det ska var roligt eller en bra sak men det får kosta max 100kr och inte mindre än 50.Petter blev skit lycklig för han fick äran att köpa till Maria.Undrar vad han så direkt tänkte att han skulle köpa.Även en stugsemester för hela familjen bokas idag efter mycket vånda så är det nu bestämt.


Så nu är det snart bara våra ticketsresecheckar kvar att resa upp..

Tack tjejerna som kom och överaskade med lunch men det kanske var tårtan som drog......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards